حكايات سكس عشقي لجسم أمي جعلني انيكها
Share
حكايات سكس القصة حقيقية شاب يعشق جسم امة الهايجة في المنزل ابوة مش قادر عليها جامدة طيازها كبيرة بزازها ملبن ابيض كسها احمر ابنها يتلصص عليها في الحمام كل يوم يشوف جسم امة الجميل يعشق امة من شدة جمالها ذات يوم كانت الام تعبانة جدا عايزة تتناك ابنها يذهب الي اوضة نومها يتلصص عليها نائمة بقميص نوم عاري طيزها كبيرة وبيضة امة تمسكه وتاخدة علي السرير تقولة انت من دلوقتي كل يوم هتنيك امك مكنش مصدق نفسة ده احلي خبر سمعة ينيك امة في كسها ويتذوق طعم كسها وينيكها جامد اول مرة امة ترتعش وتقذف شهوتها تاخد ابنها في حضنها وتبوس فية اصبح رجل الان ينيكها بقوة.
حكايات سكس عشقي لجسم أمي المحرومة جعلني انيكها بكل اوضاع السكس اصبحنا يوميا نتمتع بالنيك في الحمام وفي اوضة النوم وفي اوضة نوم اختي اعشق السكس معها بكل الاوضاع.
عشقي لجسم أمي يجعلني انيك كسها بقوة من الخلف والامام وبوضعيات قوية انيكها وامتعها لديها جسم مثير بزاز كبيرة كس احمر جسم جامد طيزها طرية.
القصة منقولة .
عشقي لجسم امي
الفصل الأول : (بدايه الشهوه)
مقدمة القصه نصها هيكون حقيقي
ابطال القصة
انا : احمد 18 سنه جسم عادي طويل نسبيآ
امي : فاطمة 45 سنه جسم متناسق شبه هالة صدقي بس علي اقصر شويه
بابا : راجل موظف 51 سنه ملوش دور في القصه
اختي : شروق 23 سنه اقصر مني بحاجه بسيطه
شبة هند صبري نفس الجسم و لون البشر
البداية كانت اول ما بلغت كان عندي هيجان فظيع و اول مره اعرف يعني ايه سكس و نيك بدأت اضرب عشره و اتفرج علي سكس اكتر و اتعلم من الفديوهات عدا سنه علي الهيجان دا كنت بضرب اكتر من مره في اليوم و مع الوقت دخلت علي منتدي نسوانجي صدفه بدأت اتفرج علي صور الحريم الكبيره كنت بهيج عليهم اوي و علي منظر اطيازهم الكبيره و طبعا دخلت علي القصص و اول حاجه لفتت نظري قصص المحاارم دخلت علي قصه منهم كان ولد بيتجسس علي امه وهي نايمه وقتها كنت بلعب في زبري و من الهيجان و المتعه نزلت لبني و يوم بعد يوم بدأت ادمن قصص المحاارم و دخل الصيف و اول مره اركز مع جسم امي فاطمه كانت لبسه قميص بيت ابيض حملات من غير برا و بزازها و حلمتها ظاهره من تحتو لانو يعتبر شفاف من كتر ما هو خفيف و اندرها السبعه لونو كان اسود و ماسك طيزها و واضح و راسم طيزها المرفوعه كنت اتفرج علي جسمها و ادخل الحمام و اول ما امسك زبري لبني كان ينزل في ثواني من كتر الهيجان علي جسمها و منظر بزازها الكبيره و طيزها كانت اول ما اكون لوحدي في البيت اجيب اندر ليها و ادعك بيه زبري و صل الهيجان و الجنان مني لدرجه اني نزلت لبني في الاندر مكان كسها و امسحو بمنديل
و ارجعو مكانو تاني و كانت تلبسو من غير ما تاخد بالها و كنت اقعد قدامها و انا شايفها لبسه الاندر الي عليه لبني الي علي كسها المربرب لما كانت بتلبس بنطلون ترنج في البيت كسها بيكون بارز و منفوخ
في يوم بليل علي الساعه 10 كان زبري هيجان و امي نايمه لوحدها في الاوضه و اختي في الاوضه التانيه و ابويا كان برا
نايمه علي جنبها و قميصها مرفوع من عند رجليها
طلعت زبري و بدات اضرب علي منظرها و قربت منها براحه و وطيت عند طيزها شميتها براحه كنت هنزل علي نفسي من الموقف قربت صبعي من طيزها ابعبصها براحه و اول ما صبعي لمس طيزها حسيت بسخونه طيزها و طراوتها قعد شويه ابعبصها براحه لحد ما كنت هنزلهم عليها بس احقت نفسي و دخلت الحمام نزلتهم و خرجت قبل ما ادخل الاوضه بتاعي دخلت عليها تاني نزلت اشم في طيزها لدرجه طلعت لساني علي طيزها الكبيره و سبتهاة و دخلت الاوضه بتاعي كنت انا و اختي شروق بنام في نفس الاوضه كانت نايمه علي بطنها و لبسه برمودا و تيشرت و حز الاندر باين قربت منها و بعبصتها براحه خالص هزت طيزها براحه وصبعي في فلقه طيزها ثابت شيلت صبعي و قربت زبري من طيزها المسها من جنت وانا واقف براحه رفعت طرف التيشرت بتاعها و رفعت طرف البنطلون براحه خالص و شوفت فلقه طيزها كنت هتجنن من الموقف نزلت البنطلون براحه و جبت منديل ووقفت اضرب عشره علي طيزها وقبل ما انزل لبني فوق طيزها لحقت نفسي و نزلت في المنديل و رحت علي سريري انام من التعب و الجنان الي عملتو الليله دي
تاني يوم الصبح
صاحي زبري واقف تحت البنطلون الخفيف و تحتو البوكسر
دخلت المطبخ لقيت امي فيه
انا: صباح الخير يا ماما
امي: صباح النور مالك قايم متأخر النهارده الساعه 11
انا: كنت واقف ببص علي طيزها الي بتتهز وهي بتغسل المواعين و لبسه قميص اصفر و حز الاندر باين
رديت عليها: كنت سهران امبارح شويه انتي الي كنتي نايمه و لا اكنك معانا في البيت
امي: ايوا كنت تعبانه من المشاوير الي هدت حيلي
انا: ماشي يا قمر هروح افطر
دخلت الصاله كانت لختي قاعده فيها ولبسه نفس لبس بليل
شروق : ما لسه بدري
انا : اقعدي في جنب يابت انتي
شروق قامت تضربني بهزار و بزها وهي بتقوم اتهز منظرو كان فاجر كنت عايز اقوم ارضع من بزازها الفاجره
جت عليا تضربني و انا استغليت الموضوع و بقيت بحك فيها زبري و سبتها تضربني عشان احس ببزازها عليا و انا بحشر وشي في صدرها كأن بحاول افلت
ماما: بص انتم الاتنين انتم اطفال
انا وشروق بنبص عليها كانت مبلوله من عند صدرها و نص بزها الشمال مبلول وشافف علي جسمها
انا: معملتش حاجه
شروق: شتمني يا ماما
امي: خلاص بطلو ضرب في بعض بعدها سبتنا و رجعت المطبخ
وشروق جت تقوم ضربتها علي طيزها راحت مصوته
شروق: اه يا حيوان و لفت تضربني كنت انا قمت اجري منها
رجعت علي امي في المطبخ لقيتها واقفه بتجهز الاكل و بتسمع اغاني و بتتمايل و بزازها بتتهز و حلمتها بارزه جيت من وراها و رحت قرصها من جنبها اتخضت و رجعت عليا وانا وراها كان نص زبري في طيزها محشور فيها
ماما: بعدت مخضوضه بس معلقتش علي زبري كان بارز شويه من البنطلون
كدا يا جزمه تخضني
انا معلش شفتك بتسمعي الاغنيه قلت اهزر معاكي يا قمر انتي
ماما: بطل بكش وروح سيبني اكمل الاكل
انا: حاضر يا عسل و قلل ما اخرج قولتها بس انتي قمر النهارده
عدا اليوم عادي و انا مكمل تحرش في امي و اختي كنت مستني بليل بفارغ الصبر
يتبع
الفصل الثاني
صحيت الصبح لقيت اختي قاعده علي سريرها قدامي ماسكه تيلفونها لابسه بدي ماسك علي بزازها من غير برا و حلمتها بارزين و بنطلون ترينج ضيق فشخ علي طيزها لدرجه انو محدد كسها قمت و انا بداري زبري الواقف ورحت الحمام حاولت اهدي نفسي معرفتش قولت اخرج اشوف امي فين
كانت قاعده في الصاله بتتفرج علي التلفزيون مستربعه علي الكنبه و سمانة رجليها باينه و فلقه بزازها باينه و حلمتها بارزين فشخ
انا: صباح الخير يا ماما
هي: صباح النور و بصتلي كدا و قالتلي نمت كويس
انا: استغربت بس حاولت مبينش
و قولتلها: مش اوي جسمي كان واجعني كنت بحاول الفت نظرها اني فاهم بس بستعبط
ماما: سلمتك بس خلي بالك من صحتك
انا: انا تمام و زي الفل
قمت دخلت الحمام اخد شاور لقيت اندر اختي لونو اسود مسكته و فضلت اشم فيه و ادعك بيه زبري و اغمض عيني و اتخيلها قاعده تحت زبري بتمصو و تلحس البيوض و تبصلي و تقولي اختك متناكه مفقتش غير علي لبني وهو بينزل عل اندرها رجعتو مكانو و خلصت و خرجت لقيت امي لبسه عبايه الخروج و بتقولي انها نازله تجيب طلبات للبيت بس ركزت في جسمها لقيتها صدرها مرفوعه لفوق و شكلها كانت لابسه برا ضيقه عليها و طيزها بتترفع و تنزل و شويه و نزلت هي و انا قمت قايل لشروق اني هنزل لصاحبي و هرجع كمان شويه و نزلت ورا منها لقيتها ماشيه بزازها بتتهز من رفعتهم و طيزها بتطلع و تنزل و العبايه مجسمه علي طيزها و باين اوي انها منغير اندر و فضلت ماشي و را منها احد ما دخلت السوق و انا من بعيد متابع وقفت اول حاجه علي فرش الخضار و كان في زحمه حريم علي رجاله و انا واقف بعيد و مفيش دقيقه و لقيت راجل وقف في ضهر امي ولازق فيها وهي متحركتش و كملت تنقيه الخضار و هو مكمل حك فيها و بيلزق اكتر في طيزها و شويه و امي خدت بعضها و كملت مشي في السوق و كانت بتدخل في الزحمه ديما و انا ببعد عنها بسبب الزحمه و شفت نفس الراجل ماشي ورا منها و قرب ليها في الزحمه و حسيت انو عمل حاجه فيها لانها لفت وبصتلو حسيت وقتها انو بعبصها و اتأكد انها من غير اندر و مشيت لأخر و خرجت من السوق و انا استنيت نص ساعه و روحت علي البيت و انا مولع علي امي بعد ما اتبعبصت و و ادقرت في السوق وقتها قولت في نفسي اني لازم انيكها
قعدت افكر ازاي هنيكها افتكرت برشام المنزم بتاع ابويا لانو كان بياخد اوقات بس رجعت و قولت في نفسي لا مش عايزها تكون نايمه بس قولت هديها نص قرص عشان تحس انو حلم و انها كانت بتتناك و بليل بعد ما ابويا اجا من الشغل و نزل استنين بليل و كان في ازازه عصير في التلاجه كنت انا طاحن قرص كامل ل اختي و نص ل امي و سبيت العصير بعد ما اتأكد ان البرشام داب مع التسالي و قعدنا مع بعض قدام الشاشه في اوضه امي شويه بعد ما سربنا العصير دماغ اختي تقلت و قامت تنام و امي كانت نص نايمه قمت طفيت الشاشه و قولتلها نامي شكلك مش قادره تقعدي من كدا و دخلت علي اختي لقيتها رايحه في النوم هزيتها مقمتش بس قبل ما ارجع علي امي مسكت بزاز اختي وقتها حسيت بنار في جسمي نزلت بكفي لتحت البنطلون مسكن كسها كان فيه شويه شعر خفيف فصلت ادعك في كس اختي شويه وخرجت كفي اشم ريحه كسها بعدين قولت في نفسي مش وقت شروق لازم اروح افشخ امي الاول و دخلت اوضه امي عشان اقلعها ملط دخلت لقيت امي نايمه علي ضهرها و كانت لابسه قميص خفيف و مفيش تحت منو غير غير الاندر انا كنت علي اخر قلعت ملط خالص و قربت منها و نزلت ابوسها من رقبتها و اكمل بوص احد ما وصلت لفلق بزازها فضلت اشم في ريحه جسمها و نزلت حملات القميص و اووووف من الي شوفتو بزازها قدام عيني مفيش اي حاجه تمنعني اني امسكهم و ارضع فيها
قربت شفايفي من حلمتها و بدأت ارضع من حلمتها و امك البز التاني افعصو براحه و اشد الحلمه و اعضعض في الحلمه براحه و سيبت بزها بالعفيه و انا حاسسها فايقه علي خفيف لان نص قرص مش منيمها علي الاخر نزلت بين رجليها فضلت ابوس و الحس في سمانه رجليها و انا طالع واحد واحده و ارفع القميص لحد بطنها و احا علي كسها الفاجر كان نضيف زي يوم الحمام فضلت مركز و ابص اوي علي كسها و نزلت افتح في رجليها و اقرب من كسها و اشم فيه عمري ما حسيت بمتعه و لا هيجان زي اللحظه دي زبري كان علي امسه و ينزل لدرجه اني ملعبتش فيه عشان مجبش و فتحت شفرات كسها الكبير و نزلت لحس و مص في زنبورها كان كبير شبه ازبار الاطفال كانت متعه رهيبه و حاسيت بأمي بتمتم خفيف زي الي في حلم قمت مدخل صبعي براحه في كسها و بحركو براحه و ازود اسرعه و جسمها زي الي فيه هزه خفيفه كده قمت عشان افرش كسها بزبري بس زبري كان علي اخرو اول ما زبري لمس كسها كنت بجيب لبني فوق كسها غرقتو قمت جايب منديل ماسح اللبن كويس و انا واثق انها هتعرف ان في لبن نزل عليها و جبت لوشن للجسم غرقت زبري بيه و حطيت علي كسها و دخلتو براحه كان كسها ناشف بس بالوشن بدأ زبري يدخل للاخر في كسها و غحركو براحه براحه و انا حاسس انها حاسه و كملت نيك في كسها و ازود سرعتي بعد 10د كنت هنزلهم في كسها بس خرجتو بسرعه و جبت فوق كسها تاني بس المره دي اخد شويه من اللبن و دعكت بيه لحمات بزازها و مسحت اللبن من كسها بفوطه مبلوله و قمت مدخلو تاني و نيكتها مره كمان بس المره دي نزلت بعيد عنها و قومت بيسها من شفايفها و ملبسها تاني و دخلت نمت زي القتيل
يتبع
الفصل الثالث
صحيت الصبح علي أيد امي بتصحيني و وشها متغير و باين عليها مضايقه
انا: سبيني شويه يا ماما انام الساعه كانت 7 الصبح بدري حتي اختي كانت نايمه
ماما: قوم بقولك عايزه اتكلم معاك
انا: حاضر هقوم اغسل وشي و اجيلك
بعد ما روحت غسلت وشي ووقفت افكر هي هتقول ايه
طلعت كانت لابسه نفس لبس امبارح و شكلها ليه صاحيه بس زي ما يكون باين عليها الاجهاد
ماما: ايه الي حصل امبارح بنبره شديده
انا: امتي بظبط
ماما: ماستهبلش ووطي صوتك اختك متقومش من النوم
انا: مالك يا ماما هتخوفيني ليه الي حصل
ماما: يعني مش عارف انت عملت فيا ايه امبارح بليل
انا: اخر حاجه فكرها ساعت ما انتي قولتي عايزه انام قومت قفلت الشاشه و دخلت اوضتي انام
ماما: انت هتستهبل يا ابن الوسخه انا كنت حاسه بيك امبارح وشيفاك ضشاش و انت بتفتح رجليها يا نجس و نازل لحس وقرف و في الاخر تنكني و هي بتقولها عيونها دمعت و بدأت تعيط قمت من مكاني اخدها في حضني حاولت تبعدي و هي بتشتمني و انا بضمها جامد و بقولها بس اهدي انا عملت كدا عشان بحبك و نفسي اعوضك لان عارف بابا بطل ينام معتكي وهي بتعيط و بتحاول تقوم و انا بضمها اجمد و بهديها جبت منديل و مسحت دموعها و بوست دماغها
انا: بحبك و نفسي ديما اريحك و اشوفك مبسوطه
و عارف ان بابا بطل ينام معاكي و متقطعيش كلامي لما اخلص انا نزلت ورا منك امبارح لما شوفتك نزلتي من غير اندر و مشيت وراكي لحد السوق و شوفت الراجل الي كان لازق فيكي و مشي ورا منك و بعبصك اكتر من مره في الزحمه و بعدها خرجتي من السوق بسرعه
كل دا لانك محرومه و انا مش هسمح انك تغلطي او تخوني بابا بأي شكل و قبل ما ترد و هي بتسمع الكلام و في حاله ذهول كنت انا وخدها في حضني واحنا علي الكنبه و ببوس دماغها و بقولها
انا اكتر واحد حاسس بيكي و خايف عليكي
رديت وقالت: انت عارف كل دا و شايف كل دا و متكلمتش
انا: ايوا لاني بحبك و خايف عليكي و عارف انك مصدومه ان ابنك عمل كدا بس انا عملت كدا عشان اريحك و اريح نفسي انا كمان عشان مغلطش مع حد
ماما: بس انا مش قادره من الي انت عملتو امبارح حرام عليك تعبتني
انا: ضمتها ليا اكتر و بوست دماغها انتي مسؤله مني اكتر من اي وقت يا حبيبتي صدقيني مش هخليكي تعبانه ولا محرومه تاني و نزلت براحه علي شفايفها بوستها بس مكنتش متجاوبه
خدها و دخلتها الاوضه تجيب هدوم و تدخل تاخد شاور و سبتها في الحمام و قفلت الباب عليها و دخلت اقعد في الاوضه بتاعتي و انا دخل اختي كانت و منظرها مهيجني نايمه علي جنبها و البنطلون ضيق عليها و بزازها بارزين لانها مش بتلبس برا في البيت ندهت عليا بصوت واطي مفقتش هزتها بردو حسست ع طيزها براحه و مكنش ليها اي رد فعل بعبصتها علي الخفيف حسيتها هتفوق سبتها و خرجت الصاله
بعد شويه ماما خرجت و كانت لابسه قميص بيت اصفر بزازها باينه منو و اندرها كان اسود سبعه شادد كيزها لفوق و محدد كسها المربرب لانو كان ضيق عليها و مبصتش عليا و دخلت المطبخ
دخلت ورا منها
انا: ايه القمر دا وشك منور بعد الشاور فقتي كدا
ماما: ما انت عينك مش عايزه تبعد عن جسمي يا وسخ
انا: اعمل ايه انتي الي قمر بزياده و قربت منها و لزقت في ضهرها حاولت تبعد و معرفتش كنت ماسكها من وسطها
ماما: ابعد ي نجس عني عايز تقرر الي عملتو تاني
انا: ضغط زبي في طيزها و قولتلها انا ليكي و انتي ليا و هريحك يا ماما و قمت ماسك بزها من فوق القميص ادعكو وهي بتوقني و خايفه ترفع صوتها شروق تقوم و بحك زبري جامد في طيزها و رجعت بزبري ورا و زقيتو تاني في طيزها كأني بنيكها خرج منها صوت بعفويه ااه
انا اول ما سمعت الصوت دا سبت بزها و نزلت بكفي مسكت كسها من فوق القميص اول ما عملت كدا جسمها زي ما يكون اتكهرب و بقيت بدعك في كسها و بزنق في طيزها بزبري و بزود في الدعك لحد ما حسيتها بتترعش و بتغمض عنيها و نفسها هدي وانا لسه زي ما انا و بلوس في ضهرها
ماما: خلاص يا محمد ابعد عني اعصابي باظت منك
انا: بس ارتحتي يا حبيبتي ردي عشان اسيبك
ماما: …….
انا: ردي يا ماما و متتكيفيش مني ارتحتي
ماما: ايوا ار… ارتحت ابعد بقه
انا: بوستها من رقبتها و سبتها ووقفت ورا منها
ماما: كدا انا لسه واخده شاور
انا: غصب عني جمالك سحرني يا موزه و قمت شددها من الاندر و سايبو يلسع علي طيزها
ماما: قامت لفت و ضرباني و شتماني اخرج يا حيوان مش كفايه مبهدلني
انا: خرجت علي باب المطبخ و بصيتلها و انا مبتسم و قولتلها بس ارتحتي يا حبيبي
ماما: ايوا ارتحت غور من وشي
يتبع
الفصل الرابع
خرجت من المطبح عند امي و دخلت اخد شاور
و انا واقف تحت الميه بفكر الخطوه الجايه هتكون ايه عشان اخلي امي توافق تتناك مني ف اي وقت احبو قطع تفكيري صوت امي بتقولي
امي: احمد قدامك كتير و تخرج
انا: لا شويه و خارج
امي: طيب انجز انا جهزت الفطار
انا: حاضر خارج يا موزه
امي: اهو دا الي انت فالح فيه بكش و بس
بعدها قفلت الميه و جيت البس قولت ف نفسي لازم اجننها و اخليها متفكرش عشان متندمش
لبست بنطلون بس منغير بوكسر و تيشرت
و خرجت الصاله لقيتها غيرت هدومها لبست ترينج صيفي خفيف
انا: غيرتي هدومك من غير ما تدخي شاور
امي: هقول ايه واحد حيوان بهدلني و سابني و دخل هو ياخد شاور كان لازم اغير
انا: قربت منها و همست في ودنها هو كسك غرقك جامد
امي زقتني بعد يا وسخ و حاسب علي كلامك قدام اختك و ابوك
مسبتش فرصه و قربت من شفيفها و بوستها حاولت تفلت لاكن كنت شددها عليا و ببوس فيها جامد شبت شفيفها و سمعت صوت اختي من جوا
انا: اعمل حسابك النهارده بليل يا موزه مش هسيبك
شروق: ايه الدوشه الي انتم عملينها دي
امي: ابدا و بتحاول تكون عاديه اخوكي مش مبطل رخامه
انا: هو انا اقدر ازعلك يا جميل و قرصها من فخدها قدام اختي
هي: اه ي جزمه قوم بقه كانت اعصباها بايظه من كل الي حصل
عدا اليوم ببطئ مستني الليل بفارغ و طول النهار بسرق نظرات ليها و اتحرش بيها وهي تسكت
بليل الساعه 11 بعد ما اتأكد ان اختي نامت
بس انا عارف وواثق ان امي مش نايمه دخلت عليها الاوضه كانت نايمه علي ضهرها لابسه قميص نوم خفيف بس مفتوح من عند بزازها و واصل لحد سمانه رجليها و بزازها واقعين علي الجنب
قلعت بنطلوني و قربت منها و زبري هايج علي اخرو و حطيت زبري جنب منخيرها تشم ريحتو و حركتو براحه فوق شفيفها و نزلت بشفايفي براحه علي صدرها كان جسمها سخن فضلت ابوس و الحس في فلقه بزازها بعدها نزلت حملات القميص و مسكت بزنا براحه ارضع من حلمتها سمعت منها صوت تأوهات خفيفه
فمسكت بزها التاني ارضع فيه و انا بفرك التاني و اتنقل بينهم نفسها بقه عالي
نزلت بالساني علي بطنها من فوق القميص ابوسها لحد ما وصلت لكسها كانت لابسه اندر و من فوق منو القميص قربت منخيري من كسها و فضلت اشم و ادعك فيه بكفي و صوتها بيترفع بس لسه مغمضه نزلت لحد رجليها مكمل بوس و لحس في لحم جسمها لحد ما وصلت لصوابع رجليها مسكتها و لسحت صوابعا و مقطعها بوس بعدها رفعت القميص وهي مفيش اي اعتراض بس لما عرفت القميص لبطنها وفتحت رجليها شويه لقيت اندرها مبلول اول ما شفت منظرها كدا نزلت لحس في كسها من فوق اندرها وسامع صوت تأوهات منها و دا الي كان مشجعني اكمل
مسكت اندرها عشان اقلعها لقيتها فتحت عنيها و نطقت اخيرا
ماما: بصوت متقطع بلاش عشان خاطري كفايه لحد كدا
انا: من غير ما افتح بقي قربت منها و بوستها جامد و في نفس الوقت كفي تدخل نحت اندرها بدعك في كسها
تاهت مني و مبقتش قادره تفتح عنيها من الهيجان نزلت تاني عند كسها و قلعتها الاندر
منظر كسها عمرو ما خيب انو يولع في جسمي نمت بين رجليها و قربت من كسها الغرقان اول حاجه عملتها اني شميت ريحتو الهايجه و دخلت لساني في شفرات كسها الحسو و ادوق طعمو اوي زي الطفل الجعان كنت بلحس لا كنت باكل في كسها وهي صوتها بقه عالي و نفسها و بتقولي بصوت خفيف بس بس بطل لحس
و انا مطنتش سامع ولا شايف غير كس امي و انا نازل لحس و مص ف زنبورها الكبير و اول ما دخلت زنبورها جوا بوقي بدأ حسمها يترعش و بتتهز عرفت انها هتنزل شهوتها كملت لحس و مص و فجأه خرج منها ااه جامده بس مكتومه و غرقت وشي من شهوتها و جسمها عمال يتهز خفيف و كسها بيقفل و يفتح و في نفس الوقت كنت انا منزل لبني علي السرير من الشهوه و هيجان امي
مسحت زبري في السرير و قبل ما اسيبها تهدا و تاخد نفسها كنت نايم عليها بكل جسمي و مدخلو في كسها براحه و انت باخد شفايفها في بقي لحد ما دخل كلو و همست في ودنها كسك سحن اوي يا متناكه بدأت احرك وسطي و زبري بيشفط جوا كسها المولع و سرعت زبري شويه حسيتها هتصوت قمت حاتط كفي علي بقها و سرعت نايكه فيها وهي بتزوم بعد 5 د كنت خلاص هجيب من كسها النار خرجتو اهدا و امص في حلمه بزها
و اخيرا نطقت
هي: دخلو تاني يا ابن الوسخه مش قادره
انا: و لا كأن سمعها و نازل لحس و مص في بزازها و نزلت كفي ابعبصها في كسها و احركو جامد وهي ميته في شهوتها بعدها دخلتو تاني و رفعت رجليها علي كتفي و بدات انيكها جامد و اسرع زبري اكتر و اكتم صوتها بشفايفي لدرجه انها كانت بتشدني من شعري و بتخربش ضهري و للحظه حسيت اني هجيب قولتلها هجيب هجيب ي شرموطه و اول ما خرجتو منها شهوتها نزلت من زبري الي بينزل علي كسها و بطنها و نمت علي صدرها اريح جسمي و قمت اساعدها تقوم تاخد شاور بس كانت مغيببه و جسمها واجعها من النيك بعد ما استحميت انا وهي ( طبعا من غير نيك جوا لان كنا ميتين من التعب) لبست منغير ما تتكلم و خرجت علي الاوضه بتاعتها و بعد نص ساعه و انا قاعد في سريري مش عارف انام من الي حصل سمعت صوت الباب بيتفتح و ابويا داخل الشقه ببص في الساعه لقيتها 1 بليل
يتبع
الفصل الخامس
استنيت 5 د و قمت اتسحب اشوف الوضع ايه لقيت اوضه امي مقفوله و النور مطفي عرفت انهم نامو و الدنيا مشت كويس
رجعت علي سريري نمت زي القتيل فقت الصبح علي دوشه و صوت اغاني لقيت شروق مشغله اغاني علي السماعات بصوت عالي
انا: انتي يا زفته اقفلي الاغاني مش قادر عندي صداع رهيب
شروق: مالك ما تهدا علينا يا عم
انا: مش عارف مالي جسمي ملو واجعني و دماغي صداع رهيب
شروق: ماما يااا ماما
ماما: في ايه مالكم
شروق: مش عارف احمد بيقول انو مصدع و جسمو بيوجعو
ماما: بتبصلي…. مالك فيك
انا: جسمي واجعني اوي يا ماما مش قادر اتحرك
ماما: بنظره استهزاء معلش اصلك مش متعود علي المجهود
قمت اتسند علي اختي و امي و اخدت برشام صداع و اكلت و شويه لقيت نفسي بقيت احسن عارف اتحرك شويه
قمت ابص علي امي بتعمل ايه لقيتها قاعده في الاوضه ماسكه التيلفون
انا: ماما انتي يا موزه… معبرتش انتي يا قمر ماشي حق الجميل يدلع و بصيت برا الاوضه لقيت اختي بتروق الاوضه و مشغله اغاني و مش مركزه معانا
رجعت الاوضه الي فيها امي
قربت منها و هي لسه مطنشاني و قلتلها بصوت واطي انتي كنتي جميله اوي يا ماما و بستها من دماغها
وهي بتبصلي هو في حاجه حصلت امبارح اصلا
انا: قربت من ودنها ايوا حصل و نكتك علي سريرك
و في نفس اللحظه كانت أيدي دخلت بين رجليها وهي لابسه قميص البيت الخفيف و حطيت كفي ع كسها احسس عليه
هي: ابعد يا مجنون اختك في الاوضه الي جنبنا و قبل ما اتكلم كانت زقتني و قامت
قمت ورا منها و بعبصتها صبعي حرفيا دخلت في فلقه طيزها كلها و قلتلها و انا صبعي لسه محشور في طيزها و ماسك بزها الشمال مثبتها هنيكك النهارده كدا كدا شروق هتنزل و البيت هيكون فاضي هفشخك يا متناكتي كل دا و صبعي بحركو في طيزها
فلتت مني و جرت علي الاوضه الي فيها شروق
ماما: معاد الكورس بتاعك النهارده امتي يا شروق
شروق: الساعه 2.30 اشمعنا يعني
ماما: لا بسأل عادي
و انا واقف ورا منها بصت عليا غمزتلها و طلعت برا اقعد قدام التلفزيون و ببص في الساعه لقيتها 12 الضهر قلت كلها ساعتين و هفشخك يا ماما يا لبوه
بعد ساعه
انا بيني وبين نفسي خليط من هيجان علي شويه ندم ما انا بردو بني أدم
بس ارجع و قول في نفسي انا اولا مني الغريب
مش احسن ما تتبعبص و لا حد يتحرش بيها في السوق و لا تتناك من اي حد
زهقت من القعده في الصاله و امي في المطبخ و اختي في الاوضه بتلبس عشان تنزل
قمت جبت هدوم ليا و كخلت اخد شاور
جوا الحمام….
واقف ببص علي نفسي لاقيت اني مش مهتم بنفس الفتره دي
مسكت شفره الحلاقه و بدأت اشيل شعر زبري و شعر صدري و طبعا شعر ط.يزي ههههههه
خرجت من الحمام كانت شروق هتنزل خلاص و واقف ابص ل امي و اعض في شفايفي
امي: متتأخريش يا شروق و هي بتبصلي بصه شرمطه
انا داخله الحمام و جرت قبل ما شروق تنزل
شروق: عايز حاجه احب قبل ما انزل
انا: خلي بالك من نفسك و قربت منها و اخدها في خضني يلا عشان ممتاخريش و رحت ضربها علي طيزها
شروق: اه كدا تضريني ع جسمي
انا: اسمها طيزي يلا هبله هههههههه
نزلت شروق من هنا قلعت ملط و دخلت اشوف امي فين
انا: ماما انتي فين يا لبوتي
لقيتها لسه في الحمام مخرجتش خبط عليها هتتأخري جوا
ماما: اختك نزلت
انا: ايوا نزلت
ماما: طيب ما تصبر يا وسخ
انا: انا بردو ي لبوني ماشي استخبيت في المطبخ و كقيقه و كانت امي خارجه من الحمام هحمت عليها اتخضت
ماما: ايه دا انت ملط كدا ي حيوان
انا: مستنتش الرد و نزلت بوس فيها وهي اصلا كانت لابسه روب الحمام و من تحت ملط الشرموطه مجهزه نفسها فتحت الروب و انا زانقها في الحيطه و بقفش في بزها و ماسك دماغها مثبتها و مقطع شفتها بوس و مص مش مديها فؤصه تفوق نزلت بمفي علي كسها ادعكو و كان ناعم كانت حلقت شعرتها و جهزت نفسها
نزلت علي رقبي و الحس في كسها و زبري بينبض و بيتهز من الهيجان
و انا حاشر لساني في كسها و بضرب من ميتها و بمص في بظبها
ماما: هقع هقع الحقني
انا قمت بسرعه سندها و وديتها علي السرير نيمتها علي بطنها و بدأت ابوس في رقبتها و بضرب طيزها براحه و هي بتصوت مع كل ضربه كملت لحس و عض في ضهرها و بقيت قدام طيزها الكبيره بيضه فشخ و طريه و ريحه طيزها فااجره
ضربتها علي طيزها جامد راحت مصوته جامد
ماما: اه اه بس بطل ضرب قوم نيكني ي شرموط
انا: متشتميش ي شرموطه و حشرت وشي في طيزها نزلت لحس في خرم طيزها و انزل بلساني في الحس كسها من ورا و اطلع وشي اخد نفسي و احشىو تاني الحس طيزها
قمت جبت مخده وخليتها ترفع نفسها و حطيتها تحت كسها و جبت لوشن دهنت طيزها و غرقت كسها و دخنت زبري عشان يتزحلق فيها و نمت فوق منها و بصيت علي زبري هو زبر عادي جدا 15cm تخين نسبيا
و نمت فوق منها و دخلت زبري بين فلقه طيزها
و حركت زبري علي كسها من ورا و بدأت ادخلو
ماما: احححححح براحه
انا: ولا سامع و لا شايف و بحشر زبري كلو في كسها بس المره دي غير المرتين الي دخل في كسها المره دي هي متجاوبه هي هايجه و كسها غرقان شهوه كملت رزع بسرعه في كسها مكنتش واعي من المتعه و لا سامع و لا شايف و مفوقتش غير و لبني بينطر جوا كسها و انا بنزل بكل جسمي فوق طيزها عشان يتحشر اكتر فيها
ماما: لالا اخخخخ للييييه تجيب جوا ي عرص قوم قوم
انا: نايم عليها و مثبتها و من عز هيجاني بدأت احرك نفسي تاني علي طيزها و زبري بدأ يشد و انا بشتمها ي وسخه ي شرموطه ي معرصه و مسكت زبري حشرتو تاني و بدأت ملحمه رزع تاني و حشر في كسها بعد 10 د كنت منزل لبني بس لحقت نفسي و خرجتو من كسها
ماما: انت يومك اسود
انا: ……
يتبع
الفصل السادس
امي: انت حيوان نزلت في كسي ليه يا غبي
انا: مستحملتش غصب عني
امي: قوم من فوق ضهري خليني اغسل كسي من لبنك الي حاسه وصل للرحم
انا: لا طبعا لسه هنكمل
امي: بقولك قوم من عليا
انا: رحت ضربها علي طيزها بقولك هنكمل نيك
و نزلت الحس ورا ودنها و اعضها من رقبتها وهي بتحاول تقوم بس انا نايم عليها بكل جسمي
و نزلت علي رقبتها بوستها و عضتها منها
ماما: اه بس بلاش كدا
انا: بتتعبي من رقبتك
و كملت لحس و عض في رقبتها و قمت من عليها نيمتها علي ضهرها و دخلت بين رجليها
انا: باصص في عنيها و بقرب من شفيفها ابوسها و امصها لقيتها بدات تتجاوب و كانت بتعرف تبوس احسن مني بدات هي دخل لسانها في بقي و تعض شفتي و رجليها بتلف علي ضهري بتشدني عليا
فلت من شفيفها بالعفيه
انا: ماما عايزك تمصي زبري عشان انيكك مره كمان
( اكيد بعد ما نزلت مرتين ورا بعض محتاجها تمصلي عشان يقف لان كان تص واقف)
ماما: نام علي ضهرك و سيبلي زبرك
نمت علي ضهري و ماما نامت عليا نزلت بوس رقبتي وهي بتقرص حلمه صدري
انا: اه بتغتصبي ابنك ي شرموطه احح كانت بتعض في رقبتي كنوع من الانتقام
نزلت تبوس في صدري و تمص الحلمه و تقرص في التانيه و بفخدها بتحركو علي زبري الي كان وقف من لبونتها عليا و تضغط بفخظها ع زبري
انا: مالك هيجتي كدا ي شرموطه
ماما: سابت حلمه صدري
منك مش انت بقيت الفحل بتاعي استحمل بقه
انا: كفايه انزلي مصي فيه شويه
بصتلي بصه عمري ما انساها بصه واحده شرموطه
نزلت بين رجلي و فتحتها و قربت من زبري
و احا بلعت نص الزبر في بقها و بدأت تمص فيه
و انا جسمي بيتهز من المتعه و تحرك لسانها علي راس زبري برفم اني كنت منزل مرتين بس من الطريقه و الشرمطه و دي تعتبر اول مره ست تمص زبري بس مش اي ست دي امي الفاجره
انا: خرجيه من بقك كدا هنزل
ماما: لو تقدر تنزل نزل و انا هوريك
طلعت زبري من بقها معدا الراس و بدات تعض فيها بسننها
انا: بس ي متناكه هتعور
ماما: ولا معبراني و مكمله عض و لعب في بيوضي بصوابعها
بس الغريبه احساس اني هنزل قل جامد
ماما: هديت شويه ولا لسه
انا: حاسس بوجع في بيوضي شويه
ماما: وهي بدلك بيوضي بصوابعها و تقرب صوابعها من بقي
ماما: افتح بقك
انا: ليه
ماما: اششش اسمع الكلام
فتحت بقي و دخلت الاول صابع تحركو في بقي
ماما: مص صبعي ي حبيبي
انا: مش عارف اتكلم بتحشر صبعها في بقي و مفها من تحت بيلعب في بيوضي
بعديها دخلت صبعين في بقي لحد ما غرقو من بقي
مسكت بيوضي بصوابعها المبلوله و بدأت تدعك فيهم
و انا في عالم تاني من الهيجان و زبري بيترعش
انا: مصي زبري عايز انزل
ماما: من غير ما تتكلم دخلت زبري في بقها و بدأت تمص بجوع و حرمان كان عقلي بيسيح منها
و فجأه خرجت زبري و تفت في كفها و نزلت تدعك بيوضي و زبري واصل لأخر زبري
انا: اجمد اجمد تعبان عايز اشربك من لبني ي متناكه
ماما سامعه اصلا و نازله مص و دعك في بيوضي
انا: قربت ي ماما
وهي مكمله مص و صوابعها بتنزل تحت بيوضي لحد ما حسيت بصوابعها فوق خرمي بدلكو من برا و تضغط براحه و ترجع تدخلو و هي بتضغط صبعها علي فتحه خرمي محستش بنفسي غير و انا مغرق بقها لبن
بس الاغري من الي هي عملتو دا مخرجتش زبري و كملت مص خلتني هتجنن كانت بتحلب زبري من كل نقطه لبن و بلعتهم في الاخر
قامت امي اترمت في حضني
ماما: ارتحت يا حبيبي
انا: ايه الجنان دا اتعلمتي كل دا فين
ماما: بص بقه بدام بدأت تسأل من النهارده احنا عشاق و اصحاب و كل حاجه حصلت او هتحصل
نقول لبعض قولت ايه
انا: موافق ي لبوتي
ماما: احترم نفسك انا مش متعوده منك ع الكلام دا
انا: امال متعوده علي اللبن الي مغرق كسك
ماما: انت مش متخيل انا ارتحت ازاي النهارده
انا: انا تحت امرك ف اي وقت
ماما: لا اسمع انا خايفه علي صحتك النيك هيكون يومين بس في الاسبوع فاهم
انا: ايييه لا طبعا لزم انيكك اكتر
ماما: هو دا اخر كلام مفهوم عشان تقدر تسد معايا في اليومين اصلي هصفيك من اللبن
دخلنا الحمام خدنا شاور و خرجت الصاله
ماما: اقعد انت ع ما اجهز الاكل
شويه و لقيت امي خارجه بكبايه لبن
ماما: خد اشرب من النهارده هخلي بالي من اكلك اكتر من الاول
انا: اي دا اي دا الاهتمام الزياده دا ي قمر
ماما: بطل بكش بقه اعصابي بتتعب اشرب ة انت ساكت
انا: حاضر
شويه و جت اختي من برا
شروق: ايه الجمال دا شكلكم جميل و انتم مع بعض كدا و بتضحكو
انا: و انتي مالك دي غيره دي و لا ايه
و انا عمال ببص علي جسم اختي و البنطلون الي لازق ف كسها بس الواضح انها كانت من غير اندر و لا برا فمنظرها كان ابن وسخه و طبعا امي قاعده نركزه معايا و اول ما بصيت ليها
لقيتها بتبرق و هتقوم تفشخني و انا كل دا مش واخد بالي من زبري الي باين من الشورت عدا اليوم وجه بليل و ابويا دخل ينام مع امي و قبل ما امي تدخل الاوضه مع بابا جتلي و انا قاعد ف الاوضه و شروق برا
ماما: ابوك هينام معايا و هاخدو بين رجليا
انا: احا دا انتي كسك وارم من النيك حبكت الوقتي
ماما : قربت من و دني و مسكت زبري من فوق البنطلون اصلي حاطه فياجرا لبوك ف الشاي
عشان يلحس و يمص كسي بعد ما اتناك من ابنو
انا: كسمك ي لبوه ولعتيني
ماما: متنمش بعد ما اخلص مع لبوك و اخليه ينطرهم ع كسي هجيلك هنا تحت الغطي و اعمل نفسي متعصبه من ابوك انو جبهم بدري و اجيلك ي دكري
صوت من بعيد فاطمه بتعملي ايه عندك
ماما: جايه اهو ي محسن و (دا كان اسم بابا)
قامت وقفت كانت طيزها كلها بقت ف وشي
قمت مبعبصها جامد لدرجه ان قميص البيت اتحشر ف فلقه طيزها ما الوسخه مش لبسه اندر
ماما: بصتلي و عضت ع شفتها و قالتلي بصوت واطي جيالك تاني
امي دخلت و قفلت باب الاوضه بتاعتها و طفت النور
خرت انا اشوف شروق بس اتعمد اني اقلع البوكسر و البس البنطلون بس و اخرج اقعد معاها
ايه دا الموزه قاعده لوحدها بس كان باين شكلها مش مظبوط
انا: مالك سرحانه في ايه
شروق: ولا حاجه انا كويسه و كانت بصتها غريبه ليا
قعدت علي الكنبه الي ف وشها و بدات اعاكسها
حسيت ان فيها حاجه و عماله تفرك ف مكانها
انا: مالك ي شوشو انتي كويسه ي حبيبي
هي: انا تمام مفيش حاجه
قكت قعدت جنبها لا في حاجه و مخبيه علي اخوكي حبيبك و شديتها خدها ف حضني
انا: مالك بقه
شروق: يعني مش عارف
انا: لا مش عارف و ىحت قرصها من درعها بهزار
هي: ماما الوقتي بتعمل ايه جوا الاوضه مع بابا
انا: تلقيهم بيرجعو ايام الشقاوه و لا حاجه ههههه
هي: اصل ماما قالتلي ادخل الاوضه بتاعتي و انا مردتش بس قالتلي لو سمعت صوت كدا و لا كدا مقربش من الاوضه
انا: هما حرين و من حقهم يعملو كدا كل دا و كفي بيحسس علي رجلين شروق و هي ف توهان
و شويه و سمعت صوت اه عالي
شروق بصتلي و قالتلي شوفت
انا: طبيعي يطلعو اصوات دا كدا هما ماسكين نفسهم بكرا لما تتجوزي جوزك مش هيسيبك تطلعي من اوضه النوم و كفي كان علي بطنها و بنزلو براحه يعتبر بقه فوق العانه وهي اصلا لبسه بنطلون خفيف و تيشرت و حلمتها وقفت عرفت انها هاجت
شروق: ليه يعني هو انا هسيب جوزي يعمل فيا طول اليوم دا كنت مت فيها
انا: و انا بضحك و بضغط شويه بكفي ع العانه و بقرب من ودنها مش هيحصل الست مجرد ما تتفتح بتهيج جامد و بتبقه عايزه طول النهار
حسيت ان نفسها علي و بتقفل رجليها
شروق: بس بقه مبحبش اسمع الكلام دا بذات منك انت اخويا
انا: امال هتعملي ايه ي هبله ليله الدخله بدام مبتحبيش الكلام دا
و انا اصلا كان زبري واقف ولازق في فخدها وهي ف حضني و كفي ع بطنها من تحت و مولعها بكلام
شديتها خليتها تقعد علي حجري و انا ماسكه كويسه كانت عايزه تقوم تجري
عشان حست انها قاعده ع زبري الي بقه تحت كسها بظبط
شروق: ايه دا قومني ايه اي تحتي دا
انا: ماسكها كويس مالك ف ايه مفيش حاجه تحتك
شروق مريحه طيزها العريضه شبه طيز امها ع زبري وحسيت بحسمها بيترعش و مغمضه
استغليت المزقف و بدأت احرك زبس من تحتها عشان امتعها و اخليها تجيب
مفيش دقيقه و سمعت اجمل اه اه ف حياتي و كانت بتترعش و بتجيب شهوتها
بوستها من رقبيتها و لفيتها و حطيت دماغها ف حضني و قولتلها انتي اختي حبيبتي و من حقي اخاف عليكي و اريحك
شروق: اعصابي سايبه مش حاسه بجسمي اول مره الجرب الاحساس دا
انا: ببسها من دماغها متخافيش انا موجود عشان اريحك يلا اوديكي تنامي و ترتاحي و شيلتها و هي متشعبطه ف رقبتي و نزلتها ع السرير و غطيتها و راحت في النوم
بعد ساعه …
باب اوضه امي اتفتح و لقيت خارج منها……..
الفصل السابع
كنت عامل نفسي نايم
و موارب باب الاوضه بحيث الي يتحرك قدامها ميشفش كويس الي جوا
حسيت بحد داخل الاوضه ببس بطرف عيني لقيت امي
ماما: بتشاور و بتقرب مني
بصوت واطي: انت نمت
انا: لا بس شروق نايمه من زمان
ماما: ابوك راح ف سابع نومه و فضلت جنبو لحد ما نام
انا: ما هو باين من ريحتك انتي طولتي جوا
ماما: اه ابوك فشخني
انا: ولسه مشبعتيش ي لبوه
ماما: بزعل كدا يبقه مش عايزني
انا حسيت اني عكيت و لازم الحق نفسي
انا: شتدها ف حضني وهي كانت موطيه عليا
ف ثانيه بقه جسمها كلو فوق مني و وزنها عليا
انا: بعشق و ببوس فيها
ماما: نام ع ضهرك
ماما قامت رفعت الغطي و قلعتني البنطلون و البوكسر بس بتتحرك بحظر عشان شروق
بعدها نزلت بين رجلي
ماما: يلا ارفع الغطي علينا
رفعت الغطي و هي قدام زبري و متغطيه كلها
بدأت تمص زبري و تقرص ف فرجلي و دخلو للاخر
و كل الي انا شايفو الغطي بيكلع فوق و تحت
و الي كنت ملاحظو ف امي انها ست بتحب العنف كانت بتعض ف زبري و بتقرصني و بتضغط علي بيوضي
بعدها سابت زبري و طلعت تبوسني
ماما: عارف اني كنت مجننه ابوك من شويه
انا: ازاي
ماما: كنت قاعده فوق وشه بطيزي و بتنطط عليه
و اقعد اكتم نفسه شويه بطيزي و اقوم و اقررها و ابوك زبره كان بينقط لبن
انا: يا وسخه وهي مكمله نايمه فوق حسمي بتمص ف رقبتي و تعضني جامد و بتدعك رجليها فوق زبري ( متستغربش التغير الي حصل ل امي بسرعه كدا ) دا من الكبت و الحرمان و لما اتفتحت بطلع كا الشرمطه الي عندها
انا: نامي علي جنبك و ارفعي القميص
ماما: اهو
انا: دخلت صبعي ف بقها بهمس ف ودنها مصي ي شرموطه ي معرصه لحد ما صبعي غرق و نزلت حشرتو في فلقه طيزها لحد ما وصل لخرم طيزها و بدأت ادعكو من براحه و احرك صبعي عليه و ادلكو و اضغط شويه
انا: شمي طيزك النجسه
ماما: اخححح ريحتها يهيج اوي
تفيت علي صبعي و رجعت ادلك خرمها بس المره دي دخلت صبعي للنص
ماما: وهي بتكتم صوتها اي اه براحه بيحرق
انا: بهز صبعي جوا خرمها
بس ي لبوه فضلت احرك صبعي شويه ف خرمها لحد ما دخل لأخر و رحت ساحبه مره واحده
ماما: اححح ي عرص ليه كدا سيبو
انا: مصي مكان طيزك و ريحتها العرقانه
ماما: اففف اححح وهي بمص صبعي
نيمتها علي ضهرها و نزلت تحت الغطي الحس كسها بس كان طعمو غريب شويه
انا: كسك طعمو مختلف ليه ي شرموطه
ماما: كمل اففف ابوك نزل ف كسي و منظرك و انت بدوق لبنو من ع كسي مولعني احححح
انا من غيظي من حركتها دي قمت تافف ع زبري و كاتم بقها بكفي و حاشر زبري ف كسها مره واحده
ماما: اخخخخخخخ
شيلت كفي و بدأت اتحرك اسرع
هي: بس عورتني ليه كدا ليه
انا: افتحي بقك
هي: فتحت بس انا مستنتش و تفيت ف بقها قولتلها دا اللبن ي نجسه ابلعي
انا بعد 5 دقايق هجيب ي ماما مش قادر و ماما كاتمه صوتها بالفيه
ماما: جوا بردو عشان تبقه انت و ابوك جبتو لبنكو فيا و قبل ما تخلص كنت جايب لبني و مرمي فوق جسمها
ماما: سخن اوي مش قدره خلاص
نمت جنبها و مسكت كسها ادعكو براحه و ماما مغيببه و بعبصت كسها حسيت بالبن بينزل ع صوابعي بقيت ببعبص احمد و اخد اللبن احطو علي شفايفها
شويه و فوقتها و خليتها تدخل تاخد شاور عشان تنضف نفسها من اللبن
و رجعت نمت من غير بوكسر ولا بنطلون تيشرت بس و متغطي
بعد يوم
كنت واقف ف نص الصاله و امي قاعده علي رقبها
و بتمص زبري و بتنزل لبيوضي تلحسها
مسكت زبري و بدأت اضربها علي وشها بزبري
انا: انتي لبوه مين ي كسمك
ماما: لبوه ابني
و مكمل ضرب علي وشها و دخلت زبري لأخر بقها و بدأت انيك بقها
فجأه الباب خبط و زبري محشور في بقها
ماما: فتحت عنيها اوي و خرجت زبري من بقها
انا: خدي نفسك علي ما اشوف مين
انا من ورا الباب
سمعت صوت جارتنا حنان بتقول انا
رجعت ل امي خليتها تروح تفتحلها و لبست انا البنطلون من غير بوكسر
ماما فتحت الباب بعد ما عدلت البرا لان انا منت بقفش فيه
وصف حنان ( ست بيت مربربه عن امي شويه و اصغر منها 42 سنه و بيضه و بزازها زي طيازها كبار )
الحوار بينهم
حنان: ايه بتعملي ايه كل دا شان تفتحي
ماما: كنت نايمه و احمد صاحني و قالي انك بتخبطي
حنان: بصوت واطي هو ابو احمد كان معاكي جوا ولا ايه
ماما: بتوتر لا ف الشغل اشمعنا يعني
حنان: لا شكلك و صوتك و شعرك متبهدل
ههههههه
ماما: بس اخرسي احمد موجود كل دا و هما بيتكلمو ع الباب
جيت من جوا هزرت مع حنان لاني متعود عليها و كنت واقف ورا امي نص جسمي مش باين من فتحه الباب و حطيت كفي كلو علي طيزها و بدات احسس علي فلقه طيزها و هي مش لبسه انظر اصلا و امي مكمله كلام عادي و انا بعمل نفسي مستمع و مكمل تحسيس و بعبصه خفيفه شويه و امي دخلت و اول ما قفلت الباب رزعتها بعبصوص جامد بطبيعي قالت اه بصوت عالي
و كتمت صوتها خليت امي تبعد من ورا الباب و بصيت ع العين لقيت حنان واقفه زي ما تكون عايزه تتأكد من الي سمعتو شديت امي عليا و همثت ف ودنها متتكلميش و نزلت بين رجليها وهي سانده علي الباب رفعت قميصها و حشرت و
وشي في كسها و بدأت الحس و اشفط ف كسها و هي صوتها بقه عالي و بتغيبب و امص الزنبور و اشده بشفايفي و ماسك طيزها بضربها براحه عليها
ماما: هجيب هجيب اخخخخخ و كانت مغرقه وشي و شويه منهم نزلو ف بقي
قمت سندها تقعد علي الارض و وقفت احلب زبري لحد ما نزلتهم علي وشها و قميصها بصيت براحه ع العين السحريه لقيت حنان واقفه قدام الباب و سمعت كل حاجه
في الجزء الجاي هنشوف ازاي ابدأ خططي انا و امي عشان نضم حنان في السرير معانا
و ازاي بقيت ببعبص اختي بليل وهي نايمه
بس انا عارف انها صاحيه و حابه البعبصه .
الجزء الثامن
بعد ساعتين اختي رجعت من برا و ابويا كان وصل قبلها بنص ساعه اكل و دخل نام
و امي واقفه في المطبخ
اختي: ازيك ي ماما
ماما: … كويسه ي حبيبتي
اختي: امال فين احمد و بابا
ماما: احمد جوا ف الاوضه و بابا نايم
اختي: طيب انا داخله ليه
انت ياض انت فين
انا: عايزه ايه ي بت
شروق: انا غلطانه اني بشوفك يلا يلا اخرج عشان اغير
انا: رحت ضربها علي طيزها و طلعت اجري
شروق: ي حيوان و قفلت الباب
انا دخلت المطبخ ل ماما
ايه يا قمر مالك
ماما: يعني مش عارف دا انا مش عارفه اتحرك و لا اقعد
انا: من ايه دا
ماما بصوت واطي هتستهبل ي خول من الخياره الي انت مدخلها في طيزي تعباني اوي
انا: و بحسس علي طيزها و كنت ملبسها قميص بيت واسع و تحت منو اندر سبعه و داهن خرمها فزلين و مدخل خياره وسط في طيزها تحت الاندر
ماما: بس بطل تحسيس بعبصتها براحه نطت لقدام هو انا مستحمله في زبر طيزي بيوجعني
سمعت صوت جاي شيلت كفي من ع طيزها
و كانت شروق بس حاسسها مرتبكه كدا و ماما كانت ملخبطه و قتها حسيت ان شروق سمعتنا بس دا كان ف مصلحتي انا ناوي افتح طيزها و انيكها وقت ما احب
شروق: لسه كتير علي الاكل ي ماما
امي: لا قربت اخلص اهو لسه السلطه ادخلي خدي شاور علي ما اجهزها
شروق: طيب
عدا كام دقيقه و سمعت شروق دخلت الحمام
و بصيت علي بابا كان نايم
اتاكد انها بدأت تستحمي بعد ما سمعت صوت الدش رحعت علي امي ف المطبخ
انا: لسه تعبانه
ماما: مش قادره حاسه بحرقان و بتكلني اوي
انا: ثواتي اساعدك ف السلطه و نزلت ورا منها وهي واقفه قدام رخامه المطبخ رفعت القميص و نزلت الاندر لنص فخدها
ماما: بس هنتفضح يالهوي
و انا مش سأل فيها و فتحت فردت طيزها و مسكت طرف الخياره و حركتها برا و جوا و انا سامع صوت وحوحه امي اممم احح طيزها يا عيني كانت بتكلها و ما صدقت بعدها خرجت الخياره و لبستها الاندر و غسلت الخياره كويس
انا: خدي الخياره انا غسلتها كويس قطعيها في طبق السلطه بتاع شروق
امي: احاا لا طبعا اخاف ع البت ي معرص و بعدين انت مفكر اني مش واخده بالي انك يتتحرش بيها لا و كمان شلك عايز تنكها
انا: عارف انك فهماني و كمان انا مبخبيش عليكي حاجه انا فعلا ناوي انكها بس من طيزها لان شوفتها من مده بتلعب في طيزها من خرم باب الحمام البت شكلها هايج و انا اخزها اختويها احسن من حد غريب
امي: لا طبعا هو انا مش مكفياك انت نكت امك ي حيوان و لا مش واخد بالك
انا: لا واخد و ماليه عيني كويس بس انا نفسي في شروق بعدين دي اختي انا احافظ عليها اكتر من اي حد غريب
امي: و بعدين معاك انت مبتتهدش يا اخي
انا: و كمان عشان انيكك براحتي في البيت و لما تكون بعيد هي تريحو بعض
امي: … بتفكر طب و هتعمل كدا ازاي انا خايفه عليها
انا: انتي الي هتعملي
امي: ازاي ي فالح و هي بتقولها كانت اختي خرجت من الحمام
انا: لغوشت ع الموضوع و غيرتو و لحد ما دخلت الاوضه عشان تيلبس لانها بتخرج ببشكير حولين جسمها
انا: هقولك بس بليل المهم الوقتي اغسلي الخياره تاني زياده تأكيد و قطعيها ف الطبق بتعها
عشان تتفرجي علي بنتك زهي بتاكل الخياره من طيزك و شغال تحسيس علي طيزها و انا بقولها الكلام دا
امي: انت ابن وسخه بتعرف تهيجني و بتقرصني من خدي جامد
انا: اييييي براحه انتي وليه شرسه سعات بخاف منك
امي: طبعا شرسه انا امك في الاول و الاخر و لازم تخاف يلا غور صحي ابوك علي ما اقطع الخياره و هي بتغمزلي
انا: احبك و انتي معايا ع الخط ي لبوه و طلعت اجري قبل ما تلقني بالخياره الي معاها
رحت صحيت بابا عشان الغدا
و بعدها اختي طلعت بعد ما لبست
و قعدنا ع السفره و اني بتحط اللكل و كان طبق السلطه و الاكل قدام اختي
الي مسحتو كلو لانها كانت برا طول اليوم
و امي مركزه فشخ مع اختي و تبص عليها وهي بتاكل
امي: كلي يا حبيبتي السلطه مفيده عشان صحتك
شروق: ما انا باكل اهو
و انا كاتم الضحكه
بابا: خلصي اكلك شايفك مبتكليش كويس
وهو شايفها بتنسح الامل بس ببرخم عليها هههههه
اختي: هو في ايه ي جماعه ما انا باكل
بعد الاكل بنص ساعه قمت لبست عشان انزل ندهت ع امي من برا
ماما: عايز ايه
انا: بصوت واطي اقلعي الاندر و اقعدي منغير
ماما: بستغراب ليه و انت نازل فين اصلا كدا
انا: رايح اقعد ما اصحابي
يلا اسمعي الكلام بصوت واطي اقلعيه متلبسيش اندر لاخد بليل عشان نرجع انيكك
امي: حاضر ي جزمه انت بقيت متعب اوي
مرضتش انول غير لنا هي تقلع الاندر
لقيتها دخبت الحمام قلعتو و خارجه مخبياه عشان محدش يشوفو
ماما: اهو قلعتو
انا هاتي الاندر يخصني يلا قبل ما يجي من الصاله
امي: خد انت عيل اب متناكه متعب
انا: لسانك بقه زفر ي لبوه طبعا كل الكلام بصوت واطي
طبعا الوقتي هتقولي خليت امك تقلع الاندر ليه
هرد عليك و اقولك عشان افرض سيطره عليها اكتر و اتحكم فيها و في لبسها براحتي
شميت الاندر و كان ريحته عسلها لانها لبساه من ساعه الخياره من الصبح
خبيته ف الرف بتاعي و نزلت لصحابي و انا قاعد معاهم كنت بفكر ازاي هضم حنان ازاي مع امي في السرير و لسه اصلا مفتحتش الموضوع مع امي و ازاي هنيك اختي
بس الي وصلت ليه في موضوع اختي اني هخلي امي تطلب من شروق تعملها سويت لجسمها و امي تبدا تسخنها بكلام ان هي بتجهز نفسها ل بابا و تغمل سويت لشروق و مع شويه شرمطه من امي تسيح شروق و تخليها تجيب شهوتها
طيب و موضوع حنان هعمل في ايه
بس ممكن اخلي امي تطلب منها قمصان نوم و اندرات سكسي عشان تفتح معاها سكه وهي كدا كدا حنان شكه في امي ان انا بنكها
و اخلي امي تجبها البيت عندنا كتير و اتحرش بيها
بس طبعا الموضوع هياخد وقت
صاحبي ايه يا عم انت سرحان هو في ايه انت مش مظبت خالص بقالك اسبوع لا بنشوف كتير و لما بتقعد معانا تقعد سرحان
انا: لا ولا حاجه تعبان شويه قمت اروح مشي من الزهق
الجزء التاسع
بتصل علي امي ….. جرس
ماما: الو
انا: حد جنبك
ماما: لا امال انت فين كدا
انا: جاي مشي
ماما: غريبه
انا: امال شروق و بابا فين
ماما: شروق قاعده ف الاوضه و ابوك نايم
انا: اوعي تكوني لبستي اندر
ماما: اتنيل ملبستش زفت اندر
انا: مالك مضايقه ليه
ماما: لا و لا حاجه ( بصوت واطي ) كسي بيحك في بعضه مهيجني و دخلت الحمام العب فيه نزلت هم و بردو لسه تعبان
انا: طيب ارفعي القميص و افتحي رجلك
ماما: اهو بس خايفه اختك تشوفني
انا: عادي لو شافتك متنسيش انها هايجه اصلا
يلا بس مصي صوابعك بسرعه
ماما: امممممم اهو
انا: اعملي زي ما هقول ي متناكه
ماما: اححخ بلاش شتيمه بهيج
انا: كسم لبونتك اعملي زي ما هقول اهو بدخل صبعي في كس امي الشرموط
ماما: اححح صبعك تخين و طويل
انا: بخرجو تاني و بقرص بظرك
ماما: اخخخ ي وسخ حرام عليك
انا: بدخل صبعين في كس امي الي نزلت منو الي مبيشبعش و بحركهم
ماما: امم ايوا عايزه زبر تخين
انا: اسمعي ي لبوه امبارح و انا بنزلهم علي وشك حنان سمعتنا و بنيكك
ماما: اففف دا وقتو ما تسمع المتناكه دي كمل بقه انا ع اخري و خليفه اختك تسمعني
انا: تفي ع كفك و ادعكي ي معرصه
ماما: اشتم كمان
انا: انا عايز انيك حنان ي ماما هيجان علي لحمها ابن الوسخه دا و طيازها العريضه بتتهز فشخ
ماما: انت عرص تسيب امك الفرسه و تروح تنيك غيرها اححح
انا: هخليكي تعرصي علينا كمان و تقفي تراقبي المكان و انا بنكها
ماما: احححح كمل هيجتني
انا: هخليكي ست بقرون ي نجسه اضربي كسك العرص
ماما: اه اه كمان كمان هيجتني اول
انتي ام لبوه هتعرصي علي بنتك شروق و جارتك حنان و تقعدي تلعبي في كسك و تشوفيهم و هما بيتناكو قدامك ي ماما يا لبوه
ماما: افففف و بتكتم صوتها و بتنزلهم
و انا كنت قربت من البيت
انا: يلا ي شرموطه قومي خدي شاور عشان جاي انيكك
ماما: مش قادره اتهد حيلي
انا: قومي اعملي زي ما قولت بدل ما انيمك و في طيزك خياره
ماما: انت عيل ابن متناكه تعبني و فاشخني
انا: يلا انا داخل ع البيت اهو اجي تكوني ف الحمام بتستحمي
ماما: حاضر
……
دخلت البيت و روحت الاوضه اشوف شروق قعدت اهزر معاها و امي كانت في الحمام زي ما قولتلها
ماما: انت جيت امتي
انا: لسه داخل و اللبوه كانت خارجه ببشكير مبين فلقه بزها و رجليها من تحت الفخاد
شروق: دا عيل رزل من اول ما دخل بيضربني هههه
انا: معملتش حاجه و قمت ازغزها و المس بزازها اكني بهزر بس كانت لبسه برا مبينتش اذا الحلمه واقفه او لا
ماما: بس يلا (بصوت عالي) سيب اختك بقول
انا: اهو قمت و سبتها
ماما: دخلت تكمل لبس في الاوضه بتعتها بعد ما قفلت الباب
و انا خرجت اكل
ماما بعد ما لبست و جت عليا و انا قاعد في الصاله
ماما: (بصوت واطي) انت بهدلتني كسي بيحرقني ي حيوان
انا: سيبك من الموضوع دا عايزين نشوف حل ف نوضوع حنان
ماما: هو انا مش مكفياك ي عرص
انا: مش وقت الكلام دا انا بتكلم بجد عايز انيكها
يادوب قلت الكلمه و شروق جايه ف الطرقه
الجزء العاشر
بتصل علي امي ….. جرس
ماما: الو
انا: حد جنبك
ماما: لا امال انت فين كدا
انا: جاي مشي
ماما: غريبه
انا: امال شروق و بابا فين
ماما: شروق قاعده ف الاوضه و ابوك نايم
انا: اوعي تكوني لبستي اندر
ماما: اتنيل ملبستش زفت اندر
انا: مالك مضايقه ليه
ماما: لا و لا حاجه ( بصوت واطي ) كسي بيحك في بعضه مهيجني و دخلت الحمام العب فيه نزلت هم و بردو لسه تعبان
انا: طيب ارفعي القميص و افتحي رجلك
ماما: اهو بس خايفه اختك تشوفني
انا: عادي لو شافتك متنسيش انها هايجه اصلا
يلا بس مصي صوابعك بسرعه
ماما: امممممم اهو
انا: اعملي زي ما هقول ي متناكه
ماما: اححخ بلاش شتيمه بهيج
انا: كسم لبونتك اعملي زي ما هقول اهو بدخل صبعي في كس امي الشرموط
ماما: اححح صبعك تخين و طويل
انا: بخرجو تاني و بقرص بظرك
ماما: اخخخ ي وسخ حرام عليك
انا: بدخل صبعين في كس امي الي نزلت منو الي مبيشبعش و بحركهم
ماما: امم ايوا عايزه زبر تخين
انا: اسمعي ي لبوه امبارح و انا بنزلهم علي وشك حنان سمعتنا و بنيكك
ماما: اففف دا وقتو ما تسمع المتناكه دي كمل بقه انا ع اخري و خليفه اختك تسمعني
انا: تفي ع كفك و ادعكي ي معرصه
ماما: اشتم كمان
انا: انا عايز انيك حنان ي ماما هيجان علي لحمها ابن الوسخه دا و طيازها العريضه بتتهز فشخ
ماما: انت عرص تسيب امك الفرسه و تروح تنيك غيرها اححح
انا: هخليكي تعرصي علينا كمان و تقفي تراقبي المكان و انا بنكها
ماما: احححح كمل هيجتني
انا: هخليكي ست بقرون ي نجسه اضربي كسك العرص
ماما: اه اه كمان كمان هيجتني اول
انتي ام لبوه هتعرصي علي بنتك شروق و جارتك حنان و تقعدي تلعبي في كسك و تشوفيهم و هما بيتناكو قدامك ي ماما يا لبوه
ماما: افففف و بتكتم صوتها و بتنزلهم
و انا كنت قربت من البيت
انا: يلا ي شرموطه قومي خدي شاور عشان جاي انيكك
ماما: مش قادره اتهد حيلي
انا: قومي اعملي زي ما قولت بدل ما انيمك و في طيزك خياره
ماما: انت عيل ابن متناكه تعبني و فاشخني
انا: يلا انا داخل ع البيت اهو اجي تكوني ف الحمام بتستحمي
ماما: حاضر
……
دخلت البيت و روحت الاوضه اشوف شروق قعدت اهزر معاها و امي كانت في الحمام زي ما قولتلها
ماما: انت جيت امتي
انا: لسه داخل و اللبوه كانت خارجه ببشكير مبين فلقه بزها و رجليها من تحت الفخاد
شروق: دا عيل رزل من اول ما دخل بيضربني هههه
انا: معملتش حاجه و قمت ازغزها و المس بزازها اكني بهزر بس كانت لبسه برا مبينتش اذا الحلمه واقفه او لا
ماما: بس يلا (بصوت عالي) سيب اختك بقول
انا: اهو قمت و سبتها
ماما: دخلت تكمل لبس في الاوضه بتعتها بعد ما قفلت الباب
و انا خرجت اكل
ماما بعد ما لبست و جت عليا و انا قاعد في الصاله
ماما: (بصوت واطي) انت بهدلتني كسي بيحرقني ي حيوان
انا: سيبك من الموضوع دا عايزين نشوف حل ف نوضوع حنان
ماما: هو انا مش مكفياك ي عرص
انا: مش وقت الكلام دا انا بتكلم بجد عايز انيكها
طيزها عجباني اوي و باين عليها محرومه كمان
ماما: و هتنكها ازاي يا فالح دي ست قويه
انا: بكرا بعد ما انزل كلميها تيجي تقعد معاكي
و البسي لبس هخفيف خالص قميص نوم من غير برا و لا اندر و اتكلمي في اي حاجه و في نص الكلام اتوجعي و اعملي نفسك انك مش قادره تقعدي و دا دورك بقه لما تسألك مالك جري معاها كلام و احكيلها عني بس علي اساس ان بابا عمل كدا فيكي
ماما: بس هي مش غبيه اوب كدا اكيد هتكون فاهمه انا قصدي عليك
انت ناسي يوم ما زنقتني في الباب و نكتني هي كانت واقفه و سامعه
انا: ما انا عايز كدا تهيج عليا و قرري الموضوع معاها و خليها تقلع و تقعد براحتها و اتحرشي بيها
ماما: بكرا اول ما تنزل هبعتلها تجيلي
انا: بعد ما ينامو ابقي تعالي الاوضه عايزك في كلمه سر
ماما: اما نشوف هنقدر و لا هتكون زي اختي
انا: هوريكي يا نجسه
خلصت كلام مع ماما و دخلت اخد شاور
و وقفت تحت الميه بفكر هعمل ايه في حنان
و منظر طيزها وو شها النجس مهيجني عليها
محستش بنفسي غير و شروق بتخبط علي الباب
شروق: قدامك كتير
انا: اشمعنا
شروق: عايزه اخد شاور انا كمان و انام انجز
انا: شويه لسه ( كل دا و انا واقف بلعب في زبري من ورا الباب و عايز افتحو و احط زبري في بقها عشان تسكت)
ببص علي زبري هيجان فشخ و بيوجعني و اي لمسه هينزلهم
نشفت جسمي و لبست البنطلون من غير بوكسر و تيشرت و خرجت لشروق كانت في الاوضه
انا: مالك مش صابره ليه لما اخرج
شروق: تعبانه و عايزه انام (كان شكلها غريب و هي بتتكلم و مستعجله)
سابتني و دخلت الحمام و امي كلنت بتتفرج علي التلفزيون برا هي و بابا ( الي يقعد في الصاله ميشفش الحمام و الاوض)
قربت من الحمام و سمعت صوت تأوهات خفيفه و دعك عرفت انها بتضرب سبعه و نص و هيجانه كان نفسي ادخل زبري فيها و اعشرها من صوتها
رجعت علي السرير كان جسمي واجعني و عايز انام محيتش بنفسي و روحت في النوم
بحلم…..
اني نايم علي ضهري و اختي قاعده علي وشي و بتقولي بصوت هادي الحس يا حبيبي ريحني
و امي قاعده بين رجلي بتمص زبري و بتعض راس زبري و صوابعها نازله دعك في بيوضي
بعدها سابت زبري و نزلت علي بيوضي تلحسهم و تف عليهم و تلحس التفه و تشدهم لفوق و تنزل براحه تلحس تحت بيوضي لحد خرمي تلحسو و هنا جسمي كان بيتنفض من المتعه و اختي بتحرك كسها علي وشي وهي ماسكه دراعتي عشان متحركش
فقت لقيت امي نايمه جنبي و أديها جوا البنطلون و بتدعك بيوضي
ماما: ايه كنت بتحلم و لا ايه
انا: اه بحلم بيكي انتي و شروق جننتوني
(طبعا كل دا بصوت هادي عشان شروق متقمش)
ماما: انا تعبانه اوي مش قادره
ببص لقيتها لبسه قميص احمر واصل للرقبه و مفتوح من الصدر و بزها يعتبر كلو باين
انا: قومي عندي فكره
ببص علي شروق لقبتها متغطيه و ضهرها ليا
قربت براحه اتاكد انها رايحه في النوم
انا: قربي يا ماما وطي هنيكك و انتي قريبه منها
ماما: لا لا لو صحت هتكون فضيحه
انا يلا يا متناكه شديتها و بوستها براحه و كفي عمال يحسس علي كسها
يلا وطي
ماما: اهو وطت و قريبه فشخ من السرير
انا: رفعت القميص و قلعتها الاندر
و قربت من و دنها خدي يا كسمك حطي دا ف بقك
و نزلت الحس فلقه طيزها كنت عمري ما زهقت من ريحه و طعم طيزها و كسها كنت بعشقها عشق
بعد شويه امي خلاص بتتهز و هتموت و تتناك
قمت مدخل زبري براحه في كسها و بدأت انيك بهدوء و لو الاندر مش في بقها كنا اتفضحنا
انا: حلو ها عجبك زبري
ماما: احححح اممم مش عارف تتكلم
و انا مكمل نيك بس براحه عشان صوت الطرقعه و خرجته و قربت من خرم طيزها و نزلت الحس و اشم فيه و قمت مدخل صبعي
زي ما تكون طيزها شفاط سحبت صبعي
بعبصتها شويه و قمت مدخل زبري للنص و قعد انيك في طيزها و كل شويه ادخلو لحد ما دخل للاخر و بعد شويه من النيك كان زبري علي اخرو و ينزل طلعتو منها
و شديتها و قربت من السرير و نزلت لبني علي الغطي بتاع شروق
انا: الحسي لبن ابنك من علي اختي ي وسخه
ماما كانت بتلحس اللبن من علي الغطي وهي بتترعش من الخوف لشروق تقوم
انا كفايه كدا سيبي شويه لبن للبت لما تقون تشوفهم و خدها و خرجنا خد هدوم نستحمي احنا الاتنين
ماما: كسمك يا اخي ايه الجنان دا انا جبت اربع مرات جوا كسي اتهري
انا: هجيب الجنان دا من برا ما هو وراثه منك هههههه يلا ناخد شاور
دخلت مع ماما قلعتها القميص هو اصلا كان مرفوع لوسطها و بزازها خارجه منو
فتحت الميه و بدأت اليف جسمها و احط الصابون عليه و ادعك بين بزازها و تحط باطها و انا ببوس دماغها
انا: الكلام بهمس في و دنها انا بحبك و بعشقك اوي يا ماما بموت فيكي انتي كل حاجه ليا
و ماما مغمضه و مش قادره
ماما: و انت حبيبي و عشيقي و ابني و فحلي الي بيسمع كلامو
و انا ببص في غنيها نزلت علي رقبي الحس كسها و الحس الشفرات و هي رجعت دماغها علي الحيطه و مغمضه و انا نازل مص و شفط في الزنبور و جسمها اتهز و غرقت وشي بعسلها
ماما: انت فاجر اوي يلا دوري انا بقه و لقبتها شدتني من شعري وقفتني و لحست العسل من علي وشي و لفت ورا مني تبوس في رقبتي و تلحسها و عماله تحسس علي جسمي و زبري و تدعكو و كسها بيحك في طيزي جامد و نزلت بوس في ضهري و لحس لحد ما وصلت لطيزي عضتني منها
انا: اخخخ براحه ي شرموطه انتي مفتريه
ماما: اشش انت بتاعي سيبني امتعك
و لقيتها حشرت وشها في طيزي و لحست الخرم و حركت لسانها من علي الخرم و تضغط عليه
و في نفس الوقتي كانت بتدعك زبري
و زودت في اللحس و الدعك محستش بنفسي غير و انا بترعش و زبري بينطر كل اللبن الي فيه
و طلعت وشها من طيزي
و لفت دخلت زبري في بقها تمصو و تنضف اللبن الي عليه و قامت خدنا بعض في بوسه طويله و خلصنا و رجعت علي السرير انام و انا ميت من التعب
شروق الصبح
دخلت الحمام كانت ثاحيه بدري
و قلعت ملط و جابت فرشه المعجون دهنتها فزلين هي و خرمها و دخلتها و مسكت كسها لعب و تحرك الفرشه
شروق بينها وبين نفسها …
اححححح يا ولاد المتناكه كدا ي محمد تنيك ماما و تنزل لبنك عليا اووف و فاشخه نفسها لعب و نيك في طيزها اوووف ي وسخين
و اتخيلت انها مع ماما علي سرير واحد و انا نازل نيك فيها و امي بتمص بزها و تضربهم
شروق اووووف و نزلتهم و جسمها بدأ يهدا بتبص علي نفسها لقت الفرشه كلها في طيزها مفيش غير الىاس بس الي مدخلتش و كسها متبهدل نزلت تحت الميه تفتكر الي حصل امبارح بليل
فلاش باك بليل
شروق حست بينا و سمعتنا
لما حشرت زبري في طيز ماما و طلع منها صوت اححححححح عالي شويه
وقتها فاقت بس كانت خايفه تتحرك و عايزه تعرف الي بيحصل
و سمعت كل الي حصل لحد ما خرجنا و دخلنا الحمام و قتها لعبت في كسها لحد ما نزلتهم في اندرها و نامت
فاقت من تفكيرها و هي عايزه تكسر عيني انا و ماما عشان تشارك معانا ( وهي متعرفش اني نفسي فيها اصلا )
لبست الهدوم من غير اندر و لا برا و كان عباره عن بجامه خفيفه
و خرجت تبص عليا لقتني نايم قربت مني
و مسكت كسها و دعكتو و تعض علي بقها
و بتقول في سرها قوم بقه و نيكني اشمعنا المتناكه الكبيره ما انا شيفاك نازل تحرش فيها من زمان و امبارح تنكها جنبي نيكني بقه اوووف
نزلتهم تاني في البنطلون و خدت بعضها و خرجت من الاوضه.